Jeg kan varetage dit bogholderi fra A-Z, herunder:

  • Løbende bogføring efter dine ønsker og behov
  • Løbende afstemninger efter dine ønsker og behov
  • Opdatering af anlægskartotek, herunder beregning og bogføring af afskrivninger
  • Indberetning af moms og andre afgifter, herunder fremsendelse af momskvittering til dig
  • Fremsendelse af måneds, kvartals- eller halvårsrapport til dig, banken eller andre
  • Klargøring af regnskabsmaterialet til revisoren
  • Korrespondance med revisor i forbindelse med udarbejdelse af regnskab
  • Møde med dig enten fysisk eller telefonisk i forbindelse med regnskab (valgfrit)

Mine forventninger til dig:

  • Åben og ærlig kommunikation
  • Overholdelse af lovningen
  • Digitalt bogføringssystem samt digital upload/håndtering af bilag

Jeg har en administrationsaftale med e-conomic, hvilket betyder, at alle mine kunder føres heri. Jeg vil derfor ikke kunne tilbyde at varetage bogholderier i andre systemer. Jeg sørger for at flytte bogholderiet over i e-conomic, og du skal bare uploade bilag via e-conomics app eller mailadresse (som er gratis) Har du i forvejen e-conomic som bogføringssystem, skal jeg blot have en administratoradgang hertil.

Du kan selv vælge hvorvidt du selv ønsker adgang til systemet i forhold til fakturering m.v.

Bogføringsprocedure:

Som en del af den nye bogføringlov som blev vedtaget tilbage i maj 2022, er mange viksomheder underlagt at skulle udarbejde en bogføringsprocedure (se under punktet “nyttig info”) Jeg kan udarbejde denne for dig for en fast pris på kr. 1.500 + moms.