- Løbende bogføring efter dine ønsker og behov
- Løbende afstemninger efter dine ønsker og behov
- Opdatering af anlægskartotek, herunder beregning og bogføring af afskrivninger
- Indberetning af moms og andre afgifter, herunder fremsendelse af momskvittering til dig
- Fremsendelse af måneds, kvartals- eller halvårsrapport til dig, banken eller andre
- Klargøring af regnskabsmaterialet til revisoren
- Korrespondance med revisor i forbindelse med udarbejdelse af regnskab
- Møde med dig enten fysisk eller telefonisk i forbindelse med regnskab (valgfrit)
Mine forventninger til dig:
- Åben og ærlig kommunikation
- Overholdelse af lovningen
- Digitalt bogføringssystem samt digital upload/håndtering af bilag
Jeg har en administrationsaftale med e-conomic, hvilket betyder, at alle mine kunder føres heri. Jeg vil derfor ikke kunne tilbyde at varetage bogholderier i andre systemer. Jeg sørger for at flytte bogholderiet over i e-conomic, og du skal bare uploade bilag via e-conomics app eller mailadresse (som er gratis) Har du i forvejen e-conomic som bogføringssystem, skal jeg blot have en administratoradgang hertil.
Du kan selv vælge hvorvidt du selv ønsker adgang til systemet i forhold til fakturering m.v.
Bogføringsprocedure:
Som en del af den nye bogføringlov som blev vedtaget tilbage i maj 2022, er mange viksomheder underlagt at skulle udarbejde en bogføringsprocedure (se under punktet “nyttig info”) Jeg kan udarbejde denne for dig for en fast pris på kr. 1.500 + moms.